Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby
Petrjanoš, Jakub ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o zpracování hudby a jejím využití při tvorbě hry v herním engine Unity. Pomocí analýzy hudby je ve hře řešeno hledání cesty přes procedurálně generovaný terén. Při vývoji byly použity experimentální postupy a výsledkem je hra, která podle vybrané skladby vygeneruje trať v procedurálně vytvořeném terénu a vizuálně reaguje na prvky hudby.
3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby
Petrjanoš, Jakub ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o zpracování hudby a jejím využití při tvorbě hry v herním engine Unity. Pomocí analýzy hudby je ve hře řešeno hledání cesty přes procedurálně generovaný terén. Při vývoji byly použity experimentální postupy a výsledkem je hra, která podle vybrané skladby vygeneruje trať v procedurálně vytvořeném terénu a vizuálně reaguje na prvky hudby.
Studium difrakčních ep interakcí na hadron-elektronovém collideru
Jansová, Markéta ; Valkárová, Alice (vedoucí práce) ; Žáček, Josef (oponent)
V CERNu je plánována výstavba ep collideru LHeC, který by měl doplnit fyzikální program bývalého ep collideru HERA a stávajícího hadronového col- lideru LHC. S pomocí LHeC by měly být studovány srážky elektronů o en- ergii 60 GeV a protonů o energii 7 TeV. Práce je věnována studiu difrakčního hluboce nepružného rozptylu probíhajícího přes nabité proudy. Difrakční pro- cesy s výměnou W± byly již zkoumány na urychlovači HERA (H1 experiment), avšak s nedostačující statistikou. Práce reprodukuje Monte Carlo předpovědi získané na H1 experimentu a jejím hlavním cílem je určení velikosti účinného průřezu difrakčního hluboce nepružného rozptylu s nabitými proudy pro budoucí LHeC projekt.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.